Retrospectiva !

Pentru ca azi e luni mam gandit sa scriu ceva, insa nu am nimic concret de scris am sa fac o mica retrospectiva a celor petrcute in ultimele saptamanii:

– saptamana care a trecut ma secat de bani si de energie (nu se pune faptul ca la masa festiva organizata de Keby ne-am mega distrat );

-sincera sa fiu in ultimul timp ma simt foarte implinita si asta doar datorita lui!

-vreau sa imi cumpar cartea ” Intreaba-ma orice” de Mihaela Radulescu, citindu’i a doua carte scrisa m-a fascinat;

– in weekend sper sa avem parte de o plimare lunga cu bicicletele ;

– am o gramada de lucrari si portofolii care imi ocupa tot timpul acordat statului pe PC sau cititului ( din pacate sunt in criza de carti, astept doar ca Coco sa imi trimita vre-o doua carti s-a pot s-a renunt la PC asta,mancator de timp)

7 gânduri despre “Retrospectiva !

  1. mi se pare destul de jenant ca nu ai cunostinte de baza in ceea ce priveste gramatica (ex: s-a pot, s-a renunt) si totusi ai 18 ani si te mai si lauzi ca citesti nu stiu ce carti.
    zau, poate ar trebui sa inveti sa scrii corect si dupa aceea sa-ti faci un blog.

    ps. e frecvent, nu freGvent :*

Lasă un răspuns

