Momente de nebunie!

Nu stiu cate dintre voi va ganditi la viitor, si cand zic cate, ma refer la fete, eu sunt mai ciudata si stand in duş sau mergand pe strada imi apar in minte diferite ganduri. Si nu fac asta din adins, nu ma gandesc doar la un singur lucru, pur si simplu imi tin minte ocupata, sa nu se plictiseasca.

Aseara facand duş, imi zboara iar gandul departe, si ghiciti unde … la numele copiilor mei. Ma frate, nici nu pot sa imi imaginez de unde o imaginatie atat de bogata, si stau pe loc si imi dau seama ca asociez numele uneor persoane cu o persoana in sinte, daca pe o individa o cheama Cristina si e vai viata ei , toate Cristinele care imi apar in calea vietii trebuie neaparat sa ma feresc de ele(am dat doar un exemplu, nu e nimic concret si nu am nimic cu acest nume) . Ma gandeam la Sabina si dintr-o data mi-au aparut tot felul de chestii in minte. Imi aduc aminte ca mama mi-a povestit cum au ajuns la numele meu inainte sa ma nasc, numele verisoarei mamei mele o cheama la fel ca si pe mine adica pe mine ca pe ea , Adriana; iar cand se hotarau la un anumit nume , tata a zic „Cristina” iar reactia mamei mele a fost „Ca proasta aia de la mine din sat?” .

Cred ca treaba asta e genetica sau o avem toti chiar daca nu suntem rude, e putin ciudat. Pe mama o cheama Irina, iar numele ei a fost gandit mult, atat de mult incat matusa bunici mele la care mama a crescut a fost in oras, adica la Reghin si a auzit pe cineva pe strada cu numele acesta iar ea la tinut minte pana acasa, mia povestit ca pe autobus na vorbit cu nimeni nimic ca nu cumva sa uite numele, sa intelegem de unde mi se tragunele momente de nebunie.Cam asa sta si treaba „asta”.

4 gânduri despre “Momente de nebunie!

Lasă un răspuns

