Leneveala….

Si ce fac eu cand ma plictisesc? pierd vremea, cum o pierd? stand la PC , ascultand muzica de la telefon (pentru ca frate-mio a plecat la cabana cu tot cu boxe ) . Sincera sa fiu e o senzatie ciudata sa stau la PC cu muzica de pe telefon, dar na , macar atat.

Azi imi permit un post mai personal pentru ca ma plictisesc si pentru ca afara ploua de aseara si imi place , imi place sa stau in casa la caldurica cu un pahar de suc langa mine si niste biscuiti doar uitanduma pe net la poze. Ador sa fac asta, ma relaxeaza , ma face sa ma incarc de energie. Nu cred ca ati vrea sa stiti ca am aproximativ 300 de poze downodate de pe net , mai exact de pe tumblr.com , doar pentru simpul fapt ca imi plac , ma fac sa ma simt relaxata. N-o sa lenevesc toata ziua , insa mi-as dorii, pentru ca diseara sunt invitata la Dareghin pentru o viitoare colaborare , ce misto suna. Azi am sa urmaresc emisiunea din spatele camerelor si o sa mi se explice ce trebuie sa fac, sincera sa fiu ma iau emotiile de pe acuma. Sper sa le depasesc si sa ma concentrz la ce mi se explica. Asa ca uratimi bafta…

5 gânduri despre “Leneveala….

  1. let me guess….school tv????

    Asa ca un sfat, daca o sa moderezi emisiunea aia, incearca sa n-o faci asa plictisitoare cum o fac astia de acum. Ma bucur pentru tine, dar tine cont de sfatul meu:))))

  2. sincer si eu ador sa mi descarc poze de pe net, dar am patit ca am intrat pe multe siteuri si erau virusi :))
    lasa emotiile acasa:)) inchipuieti ceva frumos , ceva ce te relaxeaza :X
    (si asa intre noi 2 sa ramana cand o sa prezinti si tu, mentioneaza mi numele, dar numai pe al meu ) =)))
    bafta

Lasă un răspuns

