Zile de vara !

Si pentru ca nu am mai postat de ceva timp, revin cu forte noi.  Sunt in practica de luni si ma exaspereaza, ma seaca de enrgie iar la amiaz cand ajung acasa simt nevoia s-a dorm macar o jumatate de ora altfel sunt ca o gaina biata, vorba vine.

Fac pregatiri pentru vara asta, pentur majorat si pentru plecarea la mare , care sper eu sa fie tot mai aproape. Mi-am facut lista cu persoanele invitate si cam ce trebuie sa cumpar, poate e cam devreme , insa, stiu ca luna viitoare va fii destul de ocupata si nu vreau sa uit pe cineva. Pregatesc ceva frumos si sper sa iasa totul ok, sa fie toata lumea multumita. Mi-am cautat rochita, pantofi si tot festivul e in contructii.

Intr-o alta ordine de idei, zile astea am primit o gramada de complimente si sincera sa fiu nu inteleg ce am schimbat la mine; parul tot o claie imi e, fata tot somnoroasa si lumea ma lauda. Acum ma laud eu singura , zilele trecute am primit complimente din partea unui italian, care la sfarsitul conversatie mi-a zis ” esti o frumoasa…. nu te supara”. Chiar nu imi explic cum…

7 gânduri despre “Zile de vara !

Lasă un răspuns

