Weekend lung…

Si dupa un weekend ” plictisitor ” (inafara zilei de ieri) , incep sa ma refec usor, ca nu cumva sa imi dea iar mintea eroare . Si de ce zic plictisitor? habar nam… uite asa sau derulatu ultimele 5-6 luni din viata mea, plictisidu-ma. Sincera sa fiu vreau sa fac ceva util, vreau sa castig banii vara asta, sa-mi ajut familia, acum nu fac pe sarantoaca ca oricui i-as zice ca nu am bani sar uita cu ochii de melc la mine. Pur si simplu am ajuns la o varsta (vorbesc ca batranii) , la care trebuie sa ma gandesc la ziua de maine.

Am hoinarit prin oras cateva zile, mai exact doua, sa imi caut ceva de lucru, ceva usor si sa nu imi manance multe ore din zii, pana la urma am gasit la AVON, facem tombole, si m-am facut si reprezentanta cu un drum, trebuie sa adun comanda de 140 ron sa primesc reducere, si mai fac un banut frumusel. Sincer daca as gasii sa merg la cineva sa am grija de un copil mi-ar placea, sa fac curat, sau mai stiu eu ce trebuiri de’ale casei, nu vreau o munca pe tereasa, sa imi pierd toata ziua ducand cafele la mese, asta nu ma defineste (nu ca spalatul vaselor mar definii) .

Vineri seara am iesit la un prigat de pere, iammmmii… si la un pahar de vorba; asa ca mi-am gasit ceva usor de munca, sper sa si castigam ceva frumos. Tot in seara cu pricina sa iscat o mega furtuna cu mega tunete si fulgere, daca eram acasa sigur ma asundeam sub pat tremuran ca un catel de 2 luni. Aici in Reghin nu a fost cine stie ce grindina, dar la bunicamea prapad, am si o poza la un lan de porumb care e devastat total, se vede clar ca Cel de sus ne raspalteste dupa faptele noastre.

 

Ieri fiind o zi fara nimic in plan, am hotarat cu ai mei sa mergem la Praid, ne-am uract in masina si prima oprire a fost Salina Praid. SIncera sa fiu imi place acel loc de mor, pozele nu le-am descarcat de pe camera si frate-mio s-o facut disparut cu ea de vreo doua ore. Urmeaza sa pun si un filmulet pe YT cu ce am vazut pe acolo. Maine revin cu poze…

2 gânduri despre “Weekend lung…

  1. buna te urmaresc de cand ai inceput sa pui filmulete pe youtube ,chiar ti se potriveste asta.Mi-as fi dorit sa iti spun asta de mai mult timp dar nu am cont pe youtube.Cred ca mi-ar placea si mie sa fac asta ,uneori ma plimb prin casa si ma prefac ca prezint outituri :)) ;very funny :))

Lasă un răspuns

