O da. De azi oficial sunt in vacanta, pot sa lenevesc, sa merg la strand si sa ma balacesc in piscina (dupa ce urmeaza sa o instalez) cat vreau. Pot pur si simplu sa frec menta ca mama sa faca ceai si sa plimb ursu de colo colo. Faza cu marea se cam taie de pe lista, de ce? pentru ca nu prea avem bani, renovari… ar trebui sa aleg, mare? sau petrecere de ziua mea? ce crezi ca aleg eu?

Dar tot ce vreau e doar sa ma odihnesc, pur si simplu vreau sa ma plictisesc in voie, cand o sa ma intrebe lumea ce fac, am sa spun „Ma plictisesc, si te rog sa nu imi conturbi plictiseala”, tot ce vreau e sa ma apuc de mers la Pilates, ca mia zis o colega ca mam ingrasat, deci, e grav. De saptamana viitoare fara mancare dupa ora 6 si mers fregvent la Pilates. Asa ca o sa am o vara „ocupata” …

Lasă un răspuns

