Zilele Reghinene editia X-a

Pentru ca am petrecut un weekend la Zilele Reghinene, am sa fac cateva precizari cam cum sa distrat lumea.

Vineri seara sincera sa fiu nu am fost, pentru ca a plouat si mai bine am iesit doar la un suc cu amicii si mai nou m-am dat pe apa minerala, gata cu sucurile (cancer la sticla) , incurand sper sa renunt la apa minerala si sa trec pe plata.

Sambata fiind zi de „lucru” ma puteati gasii la standul de la AVON , am facut o tombola si ne-am plimbat printre oameni pentru ai invita la noi la stand si pentru a le oferi cate o brsura AVON. Treaba a mers ca pe roate inafara faptului ca mi-au fost furate cateva taloane😦 , neatentia mea e de vina. Preturile la tarabe erau accepta ,bine  inafara berii care era 3.5 lei la pahar de 0,33 l , ceea ce mi se pare exagerat. A concertat sambata seara trupa NightLosers la care m-am distrat si m-am simtit bine. Undeva spre unu am iesit din oras .

Duminica am fost iar la stand unde mi-am facut o mie de nervi si asa mai departe. Eram atat de obosita psihic incat as fii dormit si pe o banca, imaginativa ce stare fizica aveam. Pana la urma mi-am mai revenit dupa ce m-am infructat dintr-o shaorma , nu sunt adepta lor, dar sincer decat sa manac mici facuti dintr-o carne de cine stie cand , ca va dati seama acum baga toate ramasitele, mai bine am savurat o shaorma medie. M-am dat pe masinutele alea care se tamponeaza de 6 ori :)) , nici mie nu-mi vine sa cred, le ador, eu care nici nu vroiam sa aud de ele.Am stat la rand sa ma dau in ceva baloane gonflabiele pe apa, insa am renuntat, l-a cum se certau parintii intre ei, imi era sa nu imi pierd cumpatul. La Miss a fost ok, fetele mi se pare ca sunt prea mici de inaltime pentru miss, sincera sa fiu; macar 1.70 era necesar.Florin Vos-manelist din Reghin a cantat de ne-a veselit pe toti, nu-s adepta manelelor , Pepe a fost ok, mi-e imi place de el ca si caracter, fizic nu vreau sa comentez si a cantat live excelent. Focurile de arpificii (artificii) au fost mai mult decat faine si mi-au placut.

Inafara faptului ca au fost mai mult de 50 % oamenii de etnie rroma a fost ok, sunt eu mai rasista, ma dezgusta.

Un gând despre “Zilele Reghinene editia X-a

Lasă un răspuns

