Marea te cheama la ea…

 

Sper ca va fost dor de mine sau daca nu, asta e, trebuia sa ma intorc. Am „aterizat” cu bine din Costinesti si sincera sa fiu aveam o senzatie stranie ca o sa ne ciognim cu cineva sau vom patii ceva destul de grav. N-a fost asa si zic un „Doamne’s multam ” (ca-n ardeal) si trec mai departe. Am luat putin din accentul lor, am auzit foarte putina lume din ardeal si nu intelegeam de ce , pana nu am ajuns la ” Teatru de vara ” la un concert de care am fost foarte multumita iar Ciro de Luca m-a impresionat, m-a multumit si m-a facut sa ii caut melodiile pe YT. Dintre toti mi-a placut cel mai mult, nu e prea cunoscut insa sincer pentru mine e un adevarat cantaret, are talent nu gluma. E jumatate roman , jumatate italian , il ador. Au fost o multime de cantareti, printre care Stela Popescu , Maria Ciobanu si multi altii . Cand am fost acum multi ani la mare mi-a placut extraordinar de mult la „Teatru de Vara” asa ca am revenit cu palcere.

Am facut o plimbare si prin Vama Veche , unde era foarte curat, multi rokeri , oamnei care faceau cheta sau care cantau vesel la chitara. Sincera sa fiu la plaja nu am stat foarte mult, mi-am cumparat o gramada de accesorii si ne-am plimbat foarte mult, nu m-am bronzat exagerat de mult, am un brons placut, zic eu. Totul a iesit cu mi-am dorit si a fost perfect, pot spune. Cazarea a fost buna, muzica buna , mancarea la fel si totul superb.

Probabil ca nu aveam de gand sa postez iar un post despre mine , doar ca deja o multime de persoane ma intreaba cum a fost, acesta e un fel de raspun, superb pot spune.

2 gânduri despre “Marea te cheama la ea…

  1. Buna addy ;;) ma tot uit pe pagina ta de youtube esti tare dragutza imi place ca nu esti fitoasa si pari sa fii perfecta, deci ca alte adolescente… gasesti tot felul de metode prin a ne invata ceva, e dragut din partea ta… sper ca te-ai distrat bine la mare.(btw. cel din ultima poza e fratele tau?)

  2. buna!:X si eu te urmaresc mereu pe youtube kiar in fiecare zii cand aprind calculatorul trebuie sa ma uit la videoclipurile tale kiar daka leam vazut de vreo 10 ori pe fiecare:))) esti sooper si sper sa continui tot asa !!:*:* daca ai vrea sa mai faci un clip in care sa arati un makeup sau sa ne arati cum iti faci unghiile ca am vazut sa sunt perfecte de fiecare dataa! sper sa te mai gandestii:Xte pup:*:*:*

Lasă un răspuns

