Cineva sa ma inteleaga!

Dupa ce am facut postarea asta cu Prietenie=0 , ma incapatanez sa mai scriu una, asta doar pentru simplu fapt ca exista doua prieteni „destramate” sau in curs de „destramare” , una la care particip punanduse in joc chiar prietenia noastra iar una la care privesc neputincioasa in serile de sambata .

Nu vreau sa ma repet, dar persoana respectiva inca e in sufletul meu, cel putin 10% din amintirile mele sunt alaturi de ea, asa ca fac un demers prin a o recupera cel purin 50%. Sincera sa fi pana acum cateva saptamani/zile eram satula ,plina de mine si nu vedeam o „rempacare” , dar azi privesc cu alti ochi viata, poate e prea tarziu dar decat niciodata. Imi dau seama ca nu are rost ca viata sa o traiesc in rautate si in ganduri malefice de a nu fii cu ea sau de a nu o mai agreea in jurul meu. De ceva vreme am in vocabular (chiar nu stiu de unde am auzit-o ) , spusele astea „Nu e nevoie sa ne iubiim, doar sa ne toleram”, si in continu sunt de parerea asta, chiar daca poate sau spus mult prea mult si timpul ne-a pacalit, exista o rezolvare.

Tind sa cred ca o prietenie/ amicitie , e ca o dragoste (excluse sunt saruturile sau alte gesturi) , cu bune cu rele si cu bunatate se construieste ceva de durata. De ce naiba nu se face o lege privind Abandonul prieteniilor? De ce? bine ca abandonul maternal(aici glumesc) sau cum naiba se spune, este, dar asta nu, poi de ce? ar trebui cineva sa se gandesca si la asta. In prietenie exista si gelozie, pura gelozie, iar cand esti gelos degeaba zici ca persoana respectiva nu mai conteaza pentru tine, te contrazici singur, pur si simplu, mai trebuie explicat?

Ar trebui uitate toate rautatile si luat totul de la zero (daca sunteti in stare) , fiecare vine cu bagajelul lui de calitati/defecte si le pune pe masa tratativelor. Chiar nu pot intelege de ce trebuie sa ne „impungem” de cateva luni pana sa ne uram? de ce nu vorbim ca doi oameni civilizati sa clarificam cam tot ce se poate? Degeaba unul e sarcastic iar celalalt serios sau invers ca nu se rezolva nimic, pur si simplu imi vine sa imi cumpar o punga de popcorn si o apa plata si sa va privesc cum va turnati acid pe rani. Nu-i o rezolvare, ori ne uitam unii pe altii, ori ne toleream, e clar? (macar cativa dintre voi sper sa va simtit in ultimul paragraf).

Na bun, acum ca m-am descarcat si am facut o postare kilometrica ma simt mai bine si vreau sa ma distrez. Let’s party.

3 gânduri despre “Cineva sa ma inteleaga!

Lasă un răspuns

