Cum ma relaxez.

Intrebarea asta mi se pare ca ar trebui sa ne-o punem multi , chiar daca poate uneori nu avem timp de relaxare. Pentru mine si 15 minute de relaxare uneori sunt arhisuficiente si de cele mai mult ori 10 minute de somn ma aduc la viata. Imi place sa cred ca sunt genul de persoana care are un stil de viata sanatos, mananc sanatos , dorm aproximativ 7-8 ore pe noapte ; am grija de sanatatea mea. Asta ar trebui sa ne preocupe pe toti si sa ne punem un semn de intrebare cand avem cearcane care si pe noi ne sperie sau suntem obositi tot timpul .

Ma relaxez citit, facand rebus ( asta am descoperit-o de curand si imi place ca cel putin jumatate de ora pe zi sa fac rebus, chiar daca uneori ma ia valul ) , uitanduma pe tumbler.com . Imi place sa ma uit la decoratiuni interioare si sa ma inspir, mama intodeauan ma lauda ca sunt talentata la „lucru manual” , acuma nu stiu daca spune asta pentru ca sunt fica-sa .

Relaxarea inseamna mult in a avea un corp si o minte armonioasa . Sa ne relaxam…

Un gând despre “Cum ma relaxez.

Lasă un răspuns

