Femei, femei, femei…

Aceasta postare este programata .

Probabil acum sunt undeva la mare si va fac in ciuda, sau nu? in fine, azi vroiam sa va vorbesc despre fetele care injura. Defapt posteaza Coco si sunt sigura ca o sa va multumesc. Iar acum s-a revenim la oile noaste…

Vreau sa va vorbesc despre fetele care injura , despre cele care fac asta doar pentru ca li se pare „cool”, sa fiu sincera uneori injur si eu, dar doar din nervi adevarati , nu am in vocabular constant cuvinte cum ar fii „sa-mi bag… ; sa ma … ; dute-n …” . Tot timpul cataloghez fetele acela ca fiind „needucate, proaste, taranci (cand zic taranci nu ma refer de la tara, e mai aiurea sa fii taran de la oras decat taran de la tara, si eu sunt de la tara si am un comportament decent) , doar pentru ca nu dau dovada de barbatie, se fac de ras pe ele insisi si se desconsidera singure. Oare de ce fac asta? nu le pot intelege, care e scopul?

Am si eu cateva prietene care au un asemenea comportament, iar uneori exasperez cand aud o fata injurand, imi fac sex’ul de ras, poi ori sunte femei ori nu mai suntem. Concluzia e ca uneori nu ne dam seama ca ne desconsideram singure, firar sa fie in ele injuraturi, ca multa bataie de cap ne dau…

Un gând despre “Femei, femei, femei…

  1. Tu ar trebui sa inveti sa scrii corect. Ai probleme mari de exprimare, dar e de apreciat ca incerci, chiar si daca faci mereu aceleasi greseli. Repetitio mater studiorum (daca n-ai facut latina la scoala, asta inseamna ca repetitia e mama invataturii).

Lasă un comentariu