Experienta Cluj.

Dupa cum puteti observa din titlu si daca anlizam putin, putem afla faptul ca in weekend-ul ce tocami sa inceiat am fost in Cluj City . Cum eu sunt obsedata cam de tot ce inseamna haine, accesorii si machiaje nu se putea sa nu dau o raita prin Mall, fie ca ii zice Poluse Centar sau Iulius Mall. Inafara faptului ca ma exaspereaza aglomeratia si locurile stramte, totu’i controlat (calculat , fiecare zice cum vrea ) , m-am descurcat fara sa ma pierd dar ma bantuia gandul ca am sa o fac. Si cum spun eu „am umblat ca taranca in piata” , asa a fost, am intrat din magazin in magazin si m-am mirat de fiecare haina care trece de 400 RON,  de ce naiba ti-ai lua o fusta cat o curea de ceas cu 479 de lei? de ce? esti tu un om cu salariu de 1500 lei dar parca nu te induri sa iti strici banii pe fustite scumpe cat o tinuta intreaga. Ma fratilor, mi-e imi place la Mall, si nu doar pentru ca e la moda, e o fita sau mai stiu eu cum se exprima altii, doar pentru ca sunt toate magazinele la un loc si nu e nevoie sa te plimbi prin tot orasul sa iti gasesti niste cizme mai de calitate, si cand zic de calitate nu ma refer la Leonardo unde dupa ce porti o pereche de papuci 2 zile te trezesti far toc ( vorbesc din pura experineta ) .

Am vrut neaparat sa va destainui ca imi face placere sa ma plimb prin magazine si tot o sa spuna „asa sunt toate fetele” , dar va contrazic , stiu multe fete badarane si lipsite de feminitate care pentru ele sa iti cumperi haine e ca si cum si-ar lua rosii de la piata. Nu judec pe nimeni , fiecare se imbraca cum vrea e alegerea fiecareia.

Ce mi-am luat ❤

Un gând despre “Experienta Cluj.

Lasă un comentariu